Genel
Ürünü iade edeceğinizi ve iade nedeninizi bize e-posta yoluyla bildirdiğiniz takdirde ürünün iade alınıp alınamayacağının belirleneceği süreç başlatılıyor. Eğer üründe kullanımdan doğan bir kusur yoksa, ürün hatasından kaynaklanan bir durum varsa ya da ürün beğenilmemişse, satış tutarını ve iade için harcadığınız kargo bedeli tarafınıza alışveriş yaptığınız kredi kartına geri ödüyoruz. Siparişleriniz birden fazla ürün içeriyorsa, iade edilmek istenen ürün siparişiniz içerisindeki ürünlerden biri ise iade işlemi kusurlu ürün bedeli kadar yapılmaktadır.
Kargonuz eğer yanlış adrese ya da şubeye gönderilmişse, bize e-posta yoluyla bilgi verdiğiniz takdirde kargo firması tarafımızca bilgilendirilir ve yönlendirme işlemleri en kısa sürede yapılır.
www.deriden.com.tr ‘den aldığınız size uygun olmayan, beğenmediğiniz veya hatalı ürün gönderimlerinde ürünü teslim aldığınız günü takip eden 14 gün içinde ürün iade talebiniz doğrultusunda ücretsiz olarak aşağıdaki adrese UPS Kargo ile gönderebilirsiniz.
Online alışverişinize ait ürününüz iade depomuza ulaştığında ürün kontrolü yapılarak 14 günlük yasal iade süreci içinde ürün bedel iade işleminiz gerçekleştirilecektir.
İADE PROSÜDÜRÜ : Faturanızın Altında Bulunan İade Prosüdürünü takip ederek İlgili İade Kodu ile UPS Kargoyu Çağırarak Faturada Yazan İade Adresine Gönderim Sağlayabilirsiniz
İade ürün gönderimi aşamasında ürünlerin kutularını poşete veya ekstra bir kutuya koymadan direk bantlama yapmayınız,
Tarafımıza iade edeceğiniz ürünlerin kutuları zarar görmesi durumunda iadeleriniz onaylanamamaktadır,
Ups Kargo yetkilisi yanında Kargo poşeti bulundurmak zorundadır, Kargo yetkilisinden aldığınız bu poşetlere kargonuzu koyarak gönderim yapılması gerekmektedir konu hakkında gösterdiğiniz hassasiyet için teşekkürler